02 desember 2005

Fire underaper har sex med hele Tromsø

Jo, de er rimelig teite disse fire Tromsø-mennene som har et veddemål om hvem som kan nedlegge flest damer i løpet av året. Rimelig lite empatiske og lavpannede. Jeg lar meg ikke akkurat imponere.
Likevel er det nokså primitivt å møte dem som hun fra sosialmedisinsk senter gjør. (Ta høyde for Nettavisens tabloidisering her...) De er ikke aper engang, de er under aper, der er umennesker, de er latterlig ynkelig nederdrektige dustefjotter av en annen verden. Heng dem i nærmeste tre.
Men hvorfor er det bare mennenes skyld? Kan det ikke hende at kvinnene ikke er ute etter mer enn mennene? Ikke minst nå som saken er ute, vil det ikke være stadig flere som skjønner hvem disse fire er - vil det da være feil når to voksne mennesker begge vet hva de går til?
Hvorfor tas det for gitt at alle kvinner som blir med en av firerbanden hjem er bare ute etter ekteskap og et liv sammen, at sexen nærmest er en lidelse de må gjennom?
Selvfølgelig er det ikke spesielt bra å være slepphendt med preventive gummihatter, og igjen, jeg sier ikke mennene er spesielt aktiverdige, om det er ordet.
Men jeg kan ikke fri meg fra tanken om at deres oppførsel hadde vært helt ok hadde de vært kjendiser, store menn med mye penger... Makt...

(Samtidig hadde Aftenposten et oppslag i går ca om at mennesker i kreative yrker har flest sexpartnere. Er det en link?)

Ingen kommentarer: