27 mars 2007

Løpe nå

Løp til jobben i dag med min nye Garmin 305. Satte den i gang litt sent, men fikk likevel ut alle de dataene jeg skulle, og fikk lagt dem på nettet til llmenn forlystelse. (Følg lenken i overskriften: om den klikker er adressen www.nistonasneslin.motionbased.com) Løp sakte, og fikk likevel skyhøy puls. Jeg må enten ha et veldig ivrig hjerte eller være i veldig form. Har forsåvidt hatt kjempehøy puls de gangene jeg har testet meg på jogging før, må være noe innebygd på en eller annen måte. At det er genetisk, fra starten av, ikke noe å gjøre med. Eller, igjen, at jeg er i kjempedårlig form.

Etterpå la jeg løypa inn i Google Earth. Planen er nå er å legge alt jeg løper inn i Google Earth og få et fint mønster over de delene av oslo jeg har løpt. T mener jeg er nerd.

Jeg er det, til tider. Men nå blir jeg hvertfall en mer trent nerd. Men helvete da, en puls på 180 på en lett joggetur? Pfff....

EDIT: http://trail.motionbased.com/trail/user/nistonasneslin er lenken, takk K.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Linken var feil, her er den riktige: http://trail.motionbased.com/trail/user/nistonasneslin

Ellers kan jeg rapportere at jeg rodde 3k på 12:49 på mandag, og dermed senket persen med ca 40 sekunder. Hva er din pers, egentlig?

Anonym sa...

Håper Garmin fører til at treningshyppigheten øker. 180 i puls på en vanlig treningstur høres voldsomt høyt ut. den burde ikke ligge høyere enn 160, hvis du da ikke trener bevisst på intervaller.

JT